Ensammast i världen!

Hejsan!

Nu har jag inte skrivigt på tusen år men jag har inte haft tid.. har varit tvungen att pussa på Mats hela dagarna (för att han skulle åka idag).

Men jag har iaf haft en riktigt bra helg. På fredagen var det mat och mys ute i Hagge med alla mina älsklingar ( det var KF) ;). Det var riktigt skönt att bara vara hemma hos mammsen och ta det lugnt och mysa :)
På lördagen var det NIF-fest som gällde. Jag & Alva kom sist till festen (vad hade ni förväntat er? men det var faktiskt lite hemskt). Men det var god mat och sen var det en massa tjål men alla trevlig människor och dans och alkohol som gällde. Fick dock i mig lite för mycket men som tur är så var det då det var dags att gå hem. Det var iaf riktigt trevlig och kul att träffa så mycket nytt och glatt folk :)
På söndagen var det dags för 65årskalas! Mats pappa fyllde och det firades med tårta, smörgåstårta och en massa annat gott som Ylva bakat.. Alla syskon och deras barn var där, det var jätte kul att få träffa alla och dom är så sjukt goa och trevliga alla ifrån familjen Haag :)

Idag har det varit en riktigt lång dag. Har åkt tusen mil.. Först från Ludvika- Örebro.. Örebro-Stockholm.. Lämnade av Mats som har åkt till Asien med grabbarna :(.. Stockholm- Gävle (åkte lite fel) - Falun-Borlänge-Ludvika.. Ludvika ut till Nyhammar för att lämna bilen..In till stan igen, för att ta tåget till Örebro.. Och nu sitter jag hemma i Örebro igen. Började min resa kl 9 imorse.. och kom hem till Örebro runt halv elva ikväll.. Men vad gör man inte för att få släppa av världens goaste på Arlanda? :)

Nu kommer jag längta ihjäl mig efter honom.. så himla jobbigt att jag inte vet när han kommer hem :( Men jag hoppas verkligen att han får det jätte kul och bra med grabbarna :) Men sakna honom, det kommer jag verkligen att göra.
Ska duscha nu, sen ska jag hoppa ner i sängen och lukta på hans t-shirt.
fjantig man är som har tagit en t-shirt att lukta på.. men jag var tvungen ;)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0