ett dygn

Idag har det M varit i Thailand i ett dygn. Och jag saknar honom redan som f*****n! :( Plutten!
Det tråkiga och jobbiga är att jag inte har hört någonting från honom. :( Jag blir lite orolig över att det kan ha hänt honom något. Men jag säger till mig själv att han säkert bara inte har letat efter något internet. Att han och grabbarna är ute och har dyng kul nu första kvällen, och att han istället letar efter ett bra internet imon så han kan skicka mig ett mejl... eller vad tror ni? ;)


Har varit i skolan idag, sen har jag städat, varit hos N och hälsat på ett tag.. det var trevligt. :)
Duktig som tränat idag har jag också varit. Men det tråkiga är att mina knän inte gillar det lika mycket som resten av mig gör. Jag tycker verkligen att jympapassen är skit roliga, men jag känner mer och mer i mina knän för varje gång. Och det är så himla tråkigt. Jag tänker fasiken inte sluta med det, tänker inte låta mina bajsknän förstöra för mig.. nejnej.. här ska det tränas iaf!!!


Min kära vän Dahlia har förresten räddad mina kommande, tråkiga veckor.. Jag har fått ALLA SÄSONGER AV OC!!! Jag blev riktigt lycklig när jag hörde det, nu har jag iaf något kul att titta på när jag har tråkigt och tycker synd om mig själv. ;)

Nu blir det duschen, kort prommis med Alvin, lite plugg och sen blir det OC ända tills jag inte orkar hålla ögonen öppna! :)



Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

hur har jag kunnat missa att du har en ny 3e blogg..?? haha Thilda fan, har du gett upp bevvan nu??

2010-10-12 @ 18:39:55
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: starsinmymind - miranda ^^

Fin blogg! ^^ vad gör du för nåt?

2010-10-12 @ 18:52:00
URL: http://starsinmymines.blogg.se/
Postat av: lovisa

haft en fin dag?:)

2010-10-12 @ 20:05:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0