FREDAG 23:20

På fredag kl 23:20 står jag och pussar på min finaste Mats igen. Det kommer bli helt underbart att få krama om honom och ge honom tusen blöta pussar... Ska pilla på han öron också, dom är så mysiga.. ska pussa en massa på pannan också, den är såå len :) haha knäpp har jag blivit också ;)

Imon är jag "ledig" så då är det tentaplugg och träning som står på schemat.. har tränat som en gris nu väldigt länge, blivit as duktig :) och stark!

Jag har fått sånna jäkla problem med att somna på nätterna.. undrar om det är för att Mats inte ligger bredvid mig.. men svårt är det iaf. har inte lagt mig före 1 sen han åkte.. känner mig inte alls trött samtidigt som jag känner mig as trött.. har inge svårt med att gå upp på morgonen heller,, till och med före sandra idag .. hmm.

På fredag kommer det vara en super bra dag.
Ska först fika med Izze vilket ska bli riktigt mysigt.. brukar inte vara med så jämna mellanrum så vi har alltid så mycket att prata om..
Sen blir det mat hos världens finaste storasyster & och bästa Jesper såklart. Efter det ska jag åka hem till bästa mamma och mina små älskade änglar.. har inte sett alla på så länge.. Ska bli såå mysigt att träffa alla.
Synd att pappa jobbar eftermiddag, skulle varit kul att träffa han också..
Men 19:15 drar jag mot Arlanda iaf.. och väntar och väntar.. på att min snygging ska komma :)

Nej nu jäklar ska jag tvinga mig att sova.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0