Kallt!

Hello allihopa!

Nu börjar det blir riktigt kallt ute.. Bllää säger jag. Jag som jämt fryser ändå, jag typ dör nu! Hoppas Mats kommer hem snart så att han kan värma mig :)




En sån här rolig grej kommer landa i min brevlåda om typ två veckor.. KUL!!




För övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv just nu.. Pluggar, tränar, går med Alvin, äter mat... och hoppas på att Mats är ute på msn.. det är typ det jag gör om dagarna nu.
Har beslutsångest om jag ska åka hem i helgen eller inte.. mamma skulle betala ena resan... och det skulle vara ganska skönt att bara vara ute i Hagge och vara med min älskade familj.. Längtar efter dom, speciellt när jag känner mig så ensam utan Mats..då blir jag och längta mer efter dom andra också..:)
Men samtidigt så vill jag vara här i Örebro och va med mina underbara vänner som jag har här. MEN det tråkiga är att jag är fattigare än en uteliggare så om jag ska vara hemma i Örebro kommer jag ändå inte kunna göra någonting..
aja.. vi får se

Nu ska jag duscha.. BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0