Nadia helg <3

Igår var det tänkt att jag skulle plugga, gjorde jag det? NEJ.. Så jag är så himla irriterad på mig själv för att jag inte gjorde det, så därför ska Torsten spendera några timmar av denna soliga lördagen till att tentaplugga. BLÄ! Men så går det för att man blev förälskad i sin NYA TELEFON som kom igår :) Är riktigt nöj med iphone 4, det är super bra =)

Igår skulle jag och Nadia gå ut och festa, men jag hade så ont i huvudet hela dagen och sen är jag ju inte direkt så rik, så det kändes så onödigt att lägga ut en massa pengar om jag inte ens mådde eller var taggad till 100!
Så istället köpte vi oss två chockladkakor och drack en massa te, super mysigt.. Kändes som myspys tiden i våras :)

Idah är det soligt och vackert och jag ska göra så himla många bra saker för att vara en lördag.
Först ska jag ut och leka bland alla löv med min lilla bäbis, han måste få busa av sig lite... Sen ska jag tentaplugga kanske två timmar, och sen ska jag gå till gymmet för ett jumpapass! :)

Ikväll blir det nog myskväll och övernattning hos Nadia igen. Myys! <3

Min underbara karl kanske kommer hem nästa fredag, jag DÖÖR av LYCKA om han kommer då. Saknar honom såååå mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0