sambo x2

Hejsan alla!

Japp, nu är jag sambo x2.. det är det inte alla som är. Finaste Mats flyttade nämligen hit till mig i Örebro igår.. Helt overkligt, känns kanske lite konstigt också....men heelt underbart. :) Tanken att veta att varje natt kommer han ligga här bredvid mig i sängen och hålla om mig gör mig helt pirrig i kroppen av lycka!!

Idag tog jag och Mats lite sovmorgon och gick inte upp förrän vid 11. Gjorde en jätte god frukost till oss också, mys!
Nu är Mats med Eas och dom ska åka iväg till Marieberg och ha skoj.. Men inte Torsten.. hon ska tentaplugga hela dagen.. Inte alls lika kul, men det måste göras.
Men innan det blir plugg ska jag och Alvin gå ut ett tag och njuta i det fin fina vädret. Han blir ju så glad när han får springa omkring i alla löven när det är så underbart väder.. sen blir det en prommis också så deb lille skithunden får skita också!
Sen blir det plugg... Efter allt hårt plugg ska jag göra en ny pastagratäng som jag aldrig har gjort, kan bli spänannde. Får väl se vad Mätsi tycker om den ;)
Och ikväll blir det träning.. det är Tisadag och det betyder att det är mitt favvopass! JAA! :) skojigt!

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och inte röra den förrän ikväll..
Hooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0