Toppen helg :)

Den här helgen har varit både super mysig och dyng kul :)
Min älskade flickor, Tess och Carro kom hit till oss brudar i Örebro. Så under hela helgen har jag fått varit runt dom tjejerna som betyder mest för mig! <3

Issa fyller ju år på imon (det har väl ingen som känner henne iaf kunna gått miste om ;) ) haha.
Så hon visste ingenting om att Carro och Tess skulle komma hit till Örebro. Så i fredags vart det en överraskning, och den underbara människan blev så glad att hon grät.. Det var så kul å se hur glad hon blev. :)
Vi gick ut och åt på ett jätte bra ställe, det var hur god mat som helst. Det fick bli italienskt för det är det som vår Isspiss gillar mest :)
Sen var vi till Ica och handlade en massa gott och sen åkte vi alla hem till mig och Sandra där vi bara satt och smällde i oss en massa gott och pratade en massa massa skit. Hur mysigt som helst!

I lördags vart det fest. Det var vi tjejer plus Eas och Filip.. Förfest hos mig och S. sen vart det Frimis. Även lördagen vart en riktigt lyckad kväll.. vi hade super kul! :)

Imorse när jag vaknade mådde jag skit.. min kropp ville spy men jag vägrar.. det är så sjukt äckligt.. men det gick över som tur var för halv två var det middags dags med Issa och hennes 14 släktingar.. Det var väldigt trevligt.. Kul att få träffa hennes mamma.. Annelie är så himla go!!

Ikväll ska jag nog följa med Issa och hennes mamma på bio..
Men annars så blir det bara söndagsmys i min ensamhet.. Önskade verkligen att Mats var hemma så jag fick lite kärlek också ! :)

Hooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0