Duktig tjej!

God middag.
Idag har vi helt underbart väder här i Örebro, sitter just nu på balkongen och solar mig och det är riktigt varmt.
När jag vaknade idag tog jag på mig träningskläderna och tog Alvin med mig ut på en snabb prommis i en timme, känner mig så himla duktig... och sen till frukost så åt jag äggröra.. ännu duktigare kände jag mig då.

Under hela veckan har vi vart fullt hus här på Universitetsgatan men idag åker alla ifrån mig.. Den enda jag har kvar är min stora kärlek, Alvin. Vi ska inte göra så mycket annat än att sitta ute och sola.. eller jo just jag.. jag ska ju tvätta i tre timmar idag också..

Det är tur att jag har Nadia och Dalleballe här i Öret.. ska tvinga hit dom senare ikväll så att jag och Alvin får lite sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0