!

HOJ
Yess jag vet Terese och syster, men det har varit så att jag har varit upptagen av ett speciellt främmande i några dagar.. Så då tog studenttorsten lite semester ;)

Men nu så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. haha så kul är det att läsa den här vackra bloggen.

Jag, Issa, Johan och Sandra har setat ute på balkongen hela kvällen och druckit vin och tjålat skit. Nu sitter jag och Isspiss som två nötter med en varsin dator i knät i soffan.

Är förkyld,, tjock som fan i näsan. fattigast i hela världen.

Vet inte riktigt varför jag sitter uppe, skulle säkert somna om jag la ner huvudet på kudden, men jag inbillar mig att jag inte är trött, så då sitter jag och nördar framför datorn och tittar på helt världelösa saker istället. Jaja.. nu ska jag duscha sen gå och sova.

Gooonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0