Vänner

Ligger här helt ensam i min stora men väldigt mysiga lägenhet.. Har tänt lite ljus och lyssnar på musik och dricker bubbelvatten... jag är så sjukt nyttig just nu. :)

När man är ensam så tänker man ganska mycket. Och just nu för en liten stund sen så kom jag på att jag är så lyckligt lottad när det gäller vänner. Skulle inte klara mig en sekund utan dom.



I våras lärde jag känna dessa två väldigt konstiga figurer men också helt underbara. Är så himla glad att jag lärt känna dom och dom fyller mina tråkiga pluggdagar med mycket glädje och kärlek :)



Dessa två är två helt underbart fina personer.  Sandra och jag kan ha så kul så att vi dör av skratt men samtidigt bråka som om vi vore syskon som hatar varandra, men det som är bra är att vi blir sams lika snabbt igen. Är så glad att även den bruden har kommit till Öret och har fått äran att vara min sambo ;)
Tessan har sorligt nog flyttat till Stockholm.. det gör ont i hjärtat när man tänker på vilka två helt olika liv vi helt plötsligt kommer få, men med mycket telefonkontakt så delar vi får vi chansen att dela med oss av vår vardag ändå... Tessan är lika crazy som jag och det bara älskar jag, därför vi alltid har så sjukt kul tillsammans.



Carrobarro, men starkaste och fina vän!! Hon är den männsikan som jag beundrar mest när jag tänker på allt hon har gått igenom. Hon är lika hård som sten. Det är så himla jobbigt att ha dig i hemma i Ludvika, då kan vi inte träffas så ofta som vi egentligen vill. Du får mig alltid så himla glad.. samtidigt som du alltid kommer med kloka ord och råd.



Isspiss, min lilla älskade Isspiss.. Du är så sjukt klok samtidigt som du är så himla blåst (okej kanske inte som jag). Du är alltid den klippan man kan luta sig mot när allting känns jobbigt och du kommer alltid med de bästa svaren! Du är den som trivs med att pyssla om andra men du kan snabbt som attan byta roll och bli en riktig partypingla när du väl vill. ;) Vi tycker själva att vi kan vara så roliga med och mot varandra så att ingen annan fattar vad fan det är vi skrattar åt medan vi själva håller på att döööö.



Lollo! Under den här bilden kan jag bara skriva att Du är den bästa syster och vännen man kan ha, vilket säger allt.


Vad som än händer så vet jag att dessa vänner alltid kommer finnas vid min sida.
Jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Godnatt älskling! ...

....och är det inte dags att uppdatera nu?

Puss o kram

2010-09-04 @ 22:48:50
Postat av: Terese

ÄLSKAR DIG UNDERBARA HÄRLIGA VÄN!!!

2010-09-06 @ 22:58:28
Postat av: Terese

ÄLSKAR DIG UNDERBARA HÄRLIGA VÄN!!

2010-09-06 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0