Hola!

Hola!
Även denna helgen har varit en riktig toppen helg hemma i Ludvika. (tro det eller ej)
I fredags var jag hem till pappa och Izze, där bjöds det på pommes, kyckling och beasås.. så jäklans gott. Jag och Izze åt typ 3 portioner var. :) Det var jätte mysigt att träffa pappa och Izze igen, ser dom alldeles för sällan :/
Johan och Alfred mina små grisgrabbar var också där, så mysig småpojkar.. så till Idol fick jag sitta i mitten och kramas med dom.. sötungar. :)
När jag hade varit hos papi och Izze åkte jag för att träffa tjejerna, var först en snabbis hos Carro sen åkte vi några vidare hem till Evelina och Jesper. (dom hade fått riktigt fint i sitt hem). Där var det trevligt folk och alla drack utom jag, så det blev en ganska tidig kväll för mig.
I lördags var det en riktig Nyhammar-dag. Fotboll, dom vann.. riktigt spännande var det i slutet men när matchen nästan var slut gjorde NIF mål.. som tur va :)
Sen vart det mat  hos Fru och Herr Haag. Blev kvar där ett ganska långt tag då herrarna Haag drack whisky och öl, jag var nykter men hade det jätte trevligt ändå. Dom är ju så himla goa!
Drog vidare hem till den äldsta av bröderna Andersson från laget och även där var det riktigt trevligt. Blev en vända ner på Underbar också.. var dock inte så många man kände ute men det var skoj ändå.
Har haft en superduper bra helg!
Nu sitter jag och ska ta tag i lite plugg som är kvar.. det kommer gå fort bara jag sätter igång men man hittar ju på tusen andra saker man vill göra istället för att plugga.
Min helg i Ludvika blev lite längre än planer men imorgon bitti ska jag åka hem till Öret igen.
HÖJ!

Kommentarer
Postat av: emelie

TACK =) Snart kommer folket =) Då blir de paket öppning och tårta

2010-09-20 @ 15:32:27
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du glömde skriva om bästa syster! :(

2010-09-20 @ 19:34:30
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0