Innebandy brudarna!

Är tillbaka till Ludvika, igen. men vad gör man inte? :)
Åkte direkt hem till mamma för att få hennes underbara och goda mat.. önskade att mammas mat kunde flyga hem till mig i Örebro varje dag. Så jäklans gott :)
Hanna & Hilma var lika busiga och söta som vanligt, får sån positiv energi av dom. Lojsan kom till mamma också och jag fick provsjunga för henne. Hon tyckte det var hur bra som helst och tyckte verkligen att jag skulle söka till Idol, om jag inte gjorde det skulle hon skicka in till juryn så att dom får åka hem till mig. Lollo älskar verkligen min röst och tycker att jag har något extra............ eller?????????? ;)
Något annat jag gjort ikväll var att åka ner till mitt gamla innebandylag. Dom är som min egna lilla konstiga "brud-familj" på nått sätt :) Det är alltid så kul att åka ner dit lite då och då och träffa alla härliga tjejer, kvinnor, tanter, damer ;) haha.. nej Brudar!!  Super goa allihopa :) och självklart tränarna också.
Nu ska jag titta på Kungarna från (någonting) på datorn, missade ju det igår... För att jag och Gylling hade så himla super kul igår.. Vi var först hemma hos hon och Eas, bara vi.. Vi tittade på Idol och lyssnade på musik och tjåla en massa massa.. och drack en massa vin också såklart. Sen drog vi vidare hem till en ny kompis till Filip och Eas, Erik. Han var jätte trevlig och rolig.. vi drog sedan vidare till Ritz där vi dansade arslet av oss ;) Tack för er igår alla!
Heeejrråå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha.. jag dör! Du är ju inte riktigt friskt.. Men jo visst, du var jättebra! :)

2010-09-25 @ 20:52:06
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0