Ludvika/Stockholm

Hejsanhejsan!
Som ni ser har emelie hjälp mig med att snygga till bloggen. Dock så råkade hon ta två fel bilder.. den på mig själv och den på mig och tillis.. På dom bilderna ser jag ut som.. ja jag vet inte riktigt vad. men dom ska bort iaf.. hon ska hjälpa mig med det så fort som möjligt. annars så tycker jag att den blev riktigt tjusig :)

Nu sitter jag här i Örebro och har min första myskväll tillsammans med min sambo Sandra. Har haft en riktigt trevlig kväll faktiskt. Ett jätte roligt pass på friskis och sen hade jag och sandra myspys framför idol med te och smörgås.
Har inte varit hemma i Örebro på 6 dagar, har haft det helt underbart både i Ludvika och i Stockholm.

I Ludvika har jag bara varit med massa mysiga och goa människor, speciellt en,  och varit väldigt LYCKLIG! Jag ÄR lycklig!
I måndags tror jag att Hilma hade en riktig "tycka om Tinna dag". Det första hon sa när jag kom ut till Hagge var att hon tyckte jag var så himla fin.. och sen ville hon att jag skulle sitta och hålla om henne när vi tittade på barnprogram, ville att jag skulle lägga henne.. så det blev till att läsa Nicke Nyfiken och massera henne tills hon somnade. Och innan hon somnade (mycket viktigt) så vände hon sig om och titta på mig: - Tinna, jag älskar dig! Shit vad den meningen kan värma ens hjärta när det kommer från rätt personer. Så himla go var hon. Hanna däremot hon blir bara äldre och äldre för varje gång jag kommer ut till Hagge, jag blir nästan ledsen.. hinner lixom inte med. Nu har hon nyss svarat JA, när hennes stora kärlek ringde och frågade chans på henne. Så himla gulligt. Dom leker tillsammans hela dagarna och när dom inte är tillsammans sitter dom och skickar massa sms till varandra. haha,,sötisar.. Men hon är bara 9 år, tycker inte att det är så stort.. för mig kommer hon alltid vara världens sötaste unge.. en unge med ljusa fina lockar som ser ut som Karlsson på taket.

Lördag - Söndag var jag och mina bästa och finaste vänner till Stockholm.. till Tess och Johanna. Vi hade det helt fantasiskt kul och mysigt och det blev ett minne för livet. På dagen var det massa bus, vi var på grönan och vi blev som barn igen. Speciellt jag och Tess :) haha..
På kvällen fick vi skynda oss att få i oss mat för att kunna festa längre.. så vi gick till Donken där vi alla åt sallad.. det blev lite fel när vi beställde så vi fick två extra sallader.. Och vet ni vad vi gjorde med dom?? vi gav bort dom till en stackars liten söt uteliggare.. han vart helt överlycklig och visste inte riktigt vad han skulle säga eller göra.. Shit vad jag mådde bra efter att vi gjorde det. Kände verkligen att jag hade gjort något bra :)
På kvällen var vi plus att Nadia och moso och två tjejer till kom och förkrökade med oss hemma hos tess.. Det var super kul och alla blev lite runda under fötterna ;) Sen begav vi oss till stureplan för att gå in på Pure.. Där dansade jag loss som aldrig förr.. hade till och med världen tränignsverk dagen efter.. det var ritkigt bra musik och det är så himla kul att gå ut med alla brudarna och bara dansa loss :)
På söndagen var det bara mys.. vi gick ut och åt.. sen var det bara mys!!

Imon är jag ledig.. då ska jag göra en massa nytta. Träna, tvätta, städa och plugga.. så himla duktig är jag :)
Nu är jag jätte trött. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0