Markgatan 16B!

ÄNTLIGEN, har jag kommit till Markgatan där herr och fru Gylling-Lindblad bor. Som Isspiss har tjatat och tjatat. Men nu är jag äntligen här och det är riktigt mysigt och hemtrevligt. Dom kommer nog att trivas bra här :)
Känner nog att det kanske är dags att få upp lite gardiner, tavlor, hyllor och sånt i min egna hem. Men vi har ju faktiskt nyss fått hem en tv som vi väntat på. Den är jätte snygg :)

Igår tränade jag som tusan igen.. Gick en timme och en kvart (mycket viktigt att nämna den där kvarten också)  före frukost. Sen vart det ett pass på friskis och sen har jag & Sandra en slutspurt på slutet uppe på gymmet.

Nu ska jag vara en duktig student och plugga i flera timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0