Onsdag!

Idag är är jag mycket gladare, det är fint väder och livet är på topp just nu.
Har varit i skolan hela dagen, det gick bra. Vi är klara med det som ska "presenteras" imon :) Kommer nog gå jätte bra.

Igår tränade jag två jäkla pass efter varandra, PLUS att jag stod på "gustavvasa" i 15 min.. Så igår var jag helt död.. Men det är så himla underbart när svetten bara rinner på en, man känner sig så duktig.
Men idag blir det en lång promenad med min kära hund som inte fått en riktig långis på några dagar.

Ikväll ska jag även ut och festa här i Örebro, har fan inte gjort det sen jag flyttade tillbaka.. Konstigt. Men ikväll blir det lite vin och utgång. :) Först ska jag som sagt ut och gå men sen ska jag hem till Isspiss och där ska vi fixa och trixa lite tillsammans. Sen ska vi gå till en kompis till Eas och Filip, Erik. Det kommer nog bli trevligt. Ska bli skoj att gå ut här och träffa lite folk i Örebro, har som sagt inte gjordet sen i våras..

MEN, det måste bli en lugn kväll.. För imon kl 9 har jag skola, och det är något jag inte kan missa. Så jag måste orka gå upp imonbitti.

Sen imon efter skolan ska jag åka hem till Ludvika igen. weeii! Älskar att åka hem till Ludvika nu för tiden ;) haha.. Kommer nog bli en lugn helg med mys! :)

LYCKLIG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å... härligt att du kommer hem till mamma i morgon ... eller?

Kul att se vad du gjort idag. Är ju försent att ringa dej min lilla älskling så då är det bara till att läsa blogg. Puss o kram! älskade unge Och ta´t lugnt ikväll!

2010-09-22 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0