Ööreeeebrrooöööö!!

Idag när jag satt på tåget påväg hem till Örebro så hörde två kvinnor runt 40 som satt och pratade.. och jäklar vad fult dom pratade. Jag ber till Gud att om jag bor så snälla snälla gör så att jag INTE pratar sådär, det var verkligen hemskt.

I förra inlägget glömde jag ju nämna att jag var hos syster & jesper i söndags. (vilket Lollo påpe påkade) Men det var iaf jätte mysigt att vara hemma hos dom nån timme.. känns som hemma där fast dom själva knappt bott där nå länge. Men jag tycker så mycket om dom båda så det var skönt att bara vara där och prata och mysa :)

Just nu sitter jag i soffan och det är världens kallaste och gråaste väder ute.. humöret blir verkligen påverkat av vädret.. Sen att jag är i Örebro utan M påverkar ju såklart humöret också.. Helst av allt vill jag vara hos M så mycket som möjligt nu innan han reser iväg.

Jag och S har nyss kommit överens om att vi ska köpa och laga vår egna mat.. vet inte riktigt vad jag tycker och tänker om det.. Kvittar väl men det känns ändå lite konstigt.. på ett sätt känns det nästan lite töntigt som om vi inte känner varandra eller vad man ska säga.. men det spelar väl ingen roll, blir krångligt med pengar annars, för vissa veckor är hon knappt här och andra veckor är jag knappt här så det är säkert bäst så.. :)

Ikväll ska jag och S gå på step, sen efter det ska vi lyxa till det med en lång och skön bastustund tillsammans :) Ska bli hur gött som helst.

Alvin är kiss och bajsnödig,,så då måste hans bästa mamma ta med honom ut.
Hööj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0