Sugen!

Känner faktiskt att jag är ganska sugen på en till tatuering nu.. har typ alltid vetat Vart jag vill ha den.. har tänkt mig nacken eller ryggen, men nu börjar jag tycka att lite längre ner från nacken, i början av ryggen är väldigt fint. Men det svåra är Vad jag ska skriva... vet iaf att det är en text jag vill ha och jag vill att texten ska stå för/om nått fint till min älskade familj. 

Typ nått sånt. men på ett sätt vill jag ha det lite större eller mer.. eller kanske inte.. eller. jag vet inte.
(bilderna är tagna från google.se)
Kanske någonting speciellt för min finaste mamma? :)
(bild från Lojsans blogg.. 2008)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kanske ska vänta tills du får egen familj...

2010-10-12 @ 18:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0