åååå

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

M är i Ludvika och jobbar, kommer hem imorgon kväll... och jag har verkligen svårt för att sova utan honom. 
Jag vill bara ha honom här bredvid mig. 
Jag älskar att somna på hans bröst och sova på hans arm hela natten. 
Jag älskar också att vakna bredvid den finaste människan på jorden, och bara LUKTA på honom till jag inte orkar andas in nå mer, för att han luktar så sjukt jäkla gott varenda morgon. 
KÄRLEK. 

Det är nästan lite läskigt över hur fantastiskt kär jag är. 
Och det där snacket om att "jag blir kärare och kärare för varje dag" - det är fan sant. 
Varje dag får jag ett nytt bevis eller tecken, kalla det vad du vill.. Men varje dag, så blir det så självklart för mig varför jag älskar honom så mycket och varför jag valt just han. <3




(ännu mer kärleks prat om M i denna blogg. men läs inte om ni inte gillart.. för i min blogg skriver jag vad jag vill.. och det enda jag vill skrika ut till världen varje dag. Är hur fantastiskt lycklig Mats får mig, varje dag! <3)



Idag fyller även världens bästa svärmor 63 år!
Massa massa grattiskramar till dig. 
Vet inte vad jag och M skulle göra utan dig (+svärfar såklart) :)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0