God morgon!

Igår jobbade jag till 16.. Efter hade jag fullt upp med att klippa Alvins klor, kamma honom, damma, dammsuga, storsädade toan och skurade golven. 
Efter det var det prommis med min pälsbäbis och sen lagade jag mat tills M kom hem med tåget vid 20. Jag tände även ljus i hela lägenheter och satte på lite mysig musik.. - Helt sjukt så bra jag kan vara ibland ;)

Förresten så mår inte min pälsbäbis så jätte bra just nu. Han har varken druckit eller ätit sen i förrgår och idag sprang han runt på golvet och pep för smärtan i magen.. 
Igår när han hade varit ensam hemma i 4 timmar berättade min granne att han hade ylat. Hur synd är det om honom? Mitt hund-mamma-hjärta gör så ont och jag vet inte vad jag ska göra. 
Känner mig så splittrad när det handlar om jag ska ta honom till veterinären igen eller inte. Vet att han mestadels mår bra, men ibland kommer det sånna här små svackor då han mår skit. :(



haha gud så hårig han var i somras.. Min lilla gris! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0