Caroline af ugglas



Jag tycker hon har så fina låtar. Vissa texter, ja jag vet knappt vad jag ska säga. Men vissa texter går rätt in i hjärtat. Så sjukt bra! Hon är annorlunda, och det gör bara att jag gillar henne ännu mer!

Det enda lite jobbiga är vissa låtar blir jag att tänka en viss människa. Som jag har haft så sjukt roliga stunder med. Vi har pratat och pratat och pratat om allt. Och vi har verkligen SKRATTAT ihop. Men tyvär så ser inte vår relation ut så idag. Vilket får mig ledsen. 

Men det är som tur är inte alla låtar som jag tänker på denna människa.. 
Vissa låtar som är nya, älskar jag bara för att texten är så sjukt bra. Och några andra låtar får jag bra minnen till, till en annan person.. medans en annan låt ger mig minnen till min ledsna tid när jag inte hade M, när jag ville men inte hade. 
Men Caroline af Ugglas musik är enligt mig annorlunda och BRA!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Jag håller verkligen med dig ! Hennes låt "vi blundar" är helt underbar !

2011-12-20 @ 20:15:06
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0