intensiv helg

Tjena tjena. 

Oj vad jag har gjort mycket denna helg. Den har gått riktigt fort, samtidigt som jag hunnit med en massa. 

I fredagskväll åkte jag och M till Ludvika.. Min älskade mami visste ingenting, så vi åkte ut till Hagge för att överraska henne och småtjejerna. 
Hon blev lika glad som jag trodde :) De skullle äta tacos, och självklart fixade mamma lite till så att det skulle räcka till mig och M också. 

Efter någon timme hos mammsen åkte vi vidare ner till Lojsan och Jeppe, vi stannade dock bara i ca 30 min eftersom vi skulle vidare till Nyhammar. Men syrran skulle jag ju va med hela helgen iaf. Så det var mest för att jag och M skulle hinna säga hej till Jeppe :)

När vi kom ut till Nyhammar hade svärmor gjort iordning en jätte god paj. Jag gillar inte paj så mycket, men hennes var riktigt god. :) 
Sen spelade vi lite kort tillsammans allihopa i stugan innan det var dags för att lägga sig för natta. 

På morgonen hann jag bara äta lite frukost, sen skulle M in och tatuera sig och Lollo skullle hämta upp mig för att vi skulle åka till Öret...

Jag skulle ju egentligen inte åka till Ludvika, men eftersom M ändå skulle hem och tatuera sig.. och Lojsan åka till mig i Öret dagen efter, så hade jag ju skjuts både till Ludvika och hem igen.. Fick umgås lite med mammsen, småtjejerna och svärföräldrarna, så det var det värt :)

Jag och Lojsa åkte till IKEA. Sen vart det en vända på Marieberg.. men varken jag eller syrran hittade nått så det blev en billig vända.
När vi kom hem öppnade vi första cidern och gjorde oss vackra.. Hämta sedan hem thaimat. - JAG ÄLSKAR DET. så sjukt gott.
Strax efter sju var det dags att ta sig till conventum. för då var det dags för MELISSA HORN! 
Vet ni hur fint det var eller? Det var en lugn och, ja vad ska man säga.. tråkig är inte rätt ord.. men ni kan ju fatta själv att det var ju inte världens show. 
Men det gjorde ingenting. För där stod och med sin gitarr och sjöng de otroligt fina sångerna.. man blev helt förtrollad. Det var huuur bra som helst :) 
Tror syrran var nöjd med sin 25 årspresent. 

Efter Melissa Horn åkte vi hem till mig igen. Öppnade vinflaskan, satte på Bon Jovi & Bryan Adams på högsta volym, som sedan ändrades till Arvingarna. våra stora idoler när vi var små :) 
En riktigt lyckad tvåmanna-förfest! Skit kul hade vi. Men jag hade inte trott nått annat heller. Två systrar som är bästa vänner och som älskar varandra 10000000000 varv runt jorden :) <3
Sen vart det krogen.. det var också kul.. men både jag och syrran kom fram till att det nog inte är någonting för oss längre... HJÄLP!!! - hemsk känsla vid 21 årsålder.. men jag har tröttnat på det helt enkelt. 

Söndagen var lite seg. 
Men vi tog oss på stan för att kika lite julklappar. 
Sen hade jag en riktigt åka-bil-dag. 
Åkte med syster till Ludvika för att hålla henne sällskap. 
Blev avsläppt hos Sandra och Johan, underbart att träffa dom en snabbis, det blev fyllekäk på donken. 
Sen åkte jag och M hem till Öret igen.. haha.. så jag har flängt hit och dit och hunnit med en massa. UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0