Julmys

God kväll mina vänner.
Vilken UNDERBAR kväll jag har haft.
M jobbar natt idag faktiskt, så då åker jag såklart hem till min kära mor och småtroll för fredagsmys. Men det blev inte vilket fredagsmys som helst, utan storasyster kom också hit, och när alla är samlade, en vecka före jul... så är det såklart julgranen som ska få lite kläder ;)

Jag NJÖT verkligen ikväll. Den var helt fantastisk när jag tänker efter. Mamma hade tänt brasan och Lojsan fixat lite julmusik... sen var det bara skratt, skratt och åter skratt som gällde hela kvällen..
JAG ÄLSKAR verkligen mina systrar och min mamma, hundra varv runt jorden, och tillbaka. Dom är bland de bästa jag har. <3
Och självklart blir mysnivån ännu högre när det handlar om julen, ÄLSKAR julen också. Iaf en kväll som denna, när man får dela den med mys, skratt och massa massa kärlek.

Fast jag ljög faktiskt. Det var inte skratt hela kvällen, klockan 22 satte vi Svenska Hjältar. För att se den sista timmen. Och den timme räckte för att jag och mamma skulle gråta för hela 2012!!!
Fy vilka fina människor det finns, jag blev på nått sätt att känna mig dålig. För att inte jag gör något sådant. Men sen tänkte jag. Fast varför vill jag bli socionom? Jo för att vara en lite hjälte, för någon liten människa där ute, VARJE DAG. 



Tyckte att denna bild passade bra. Den är från 2008! Hjälp hur man såg ut :) haha. Men ser ni hur pluttiga mina småtroll ser ut?
Jag skulle göra allt för er!<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: isabel gylling

Haha, du får aldrig bli mörkhårig eller ha långt hår igen!!! :)

2011-12-17 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0