Mitt minsta hjärta!

Jag älskar dessa två bilder på mig och mitt minsta hjärta, Hilma Margareta... den tjocka och den feta, som vi alltid sjöng för henne när hon var lite bäbis..
Skitunge, nu är hon så stor. 

Jag vet att hon kommer ta sig dit hon vill i livet. Hon kommer aldrig låta något/någon stå ivägen för henne. 
Min envisa men helt fantastiska lilla trollunge.





Bilderna bara skriker : KÄRLEK!!! 

bilderna har mitt näst minsta hjärta tagit, riktigt bra.. Hon är så duktig på kort, min underbara Hannis <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad härliga bilder på er två, de minsta i mina kullar. Jättefina! Har aldrig settt dom bilderna förrut. Och vilken duktig fotograf sen då ! Pusselipuss!

2011-12-06 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0