Nytt lördagsgodis

Förra helgen var inte den nyttigaste och inte helgen före det heller och inte helger före... Osv osv. Dock äter jag endast onyttiga saker på helgerna och träna minst två eller helst tre gånger i veckan (har gjort det sen i somras utan att avbryta en enda vecka, känner mig duktig!

Men förra helgen tänkte jag att när jag åker hem den 22 till typ 4 så kommer det bli två veckor med massa mat, massa fika, massa julgodis, vanligt godis, chips, massa alkohol . Ja massa av allt och kanske inte så jäkla mycket träning! Så då tänkte jag att jag ska fasiken va utan denna skit nu i 3 veckor, tills den 22. För då får jag äta så mycket jag vill och bara njuta till 100 ;)

Så därför ser mitt lördagsgodis ut såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0