Vård av sjukt barn

Mitt hjärta har magsjuka och ganska mycket feber. Stackarn. 
Ni kan ju förstå hur synd det är om honom. ;)
Kl 12 hade jag sprungit till affären två gånger för att köpa lite saker som min stackars älskling låg på soffan och önskade. Snäll är jag :)

Nu ligger han i soffan och kolla på smurfarna. Och jag kan inte annat än att tycka att han är världens sötaste! 
Skit jobbig när han ska ha saker hit och dit, men det är ju faktiskt synd om honom. 
Sen är jag lite smart också, för jag tänker att nu när han ser att jag gör ALLT för honom när han är sjuk. Har han inget val än att vara lika snäll mot mig sen när det är min tur.. MEN SNÄLLA GUD, LÅT MIG VARA FRISK.


nej nu ska jag skriva lite på analysen.. massa plugg denna vecka.. men sen på torsdag kl 16 har jag iaf lov i 6 dagar innan tentan kommer den 28.. men vet ni va? då sticker jag till sälen och halvt skiter i tentan. ;) Måste faktiskt ha ett liv också. får ta med mig dator och bok till sälen och sen får jag PANIKSKRIVA den 1 och framför allt den 2,, sen ska den in den 3. Men men, det kommer nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0