<3 dag

Hej mina älskade och fina vänner... Innan jag lägger mig vill jag bara säga att jag hoppas ni haft en riktigt bra dag.
Jag har inte alls haft sån "rolig" dag.. Det vart ca 6 timmars plugg, men fan så bra jag va ;)  Men fortfarande inte klar och nöjd. Blir man det?? Så ska plugga lite till imon..
Önskade att jag istället hade fått mysa en massa med min fantastiska famlij där hemma i Ludvika.. eller sitta på Engel med ALLA mina fantastiska tjejer och snacka skit och skratta oss igenom flera timmar tillsammans..
JAG SAKNAR ER!! Vissa har jag inte sett på så länge så jag vet inte vad.. Shit vad ni är saknade!
Nu saknar jag alla så sjukt mycket så att jag tänker på er alla hela tiden. Jag har varit hemma ett dygn(!) sen jul.. Har träffat min mamma, pappa, Izze och systrar EN gång sen julafton.. Det är riktigt lång tid för mig. Men jag tänker på er, varje dag! Jag älskar er!
På kvällen blev det iaf MYS med stora bostäver i soffan med det finaste jag har!
Vad skulle jag göra utan dig? - I´m so proud to be your girl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0