Dag 1!

Dag 1. Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

Taget i förrgår faktiskt när jag sitter och tentapluggar.. men som vanligt kommer jag på att göra en massa annat, så här ville jag prova min inbyggda webbcamera i min nya fina dator :P haha
Jag säger som alla andra, just 15 INTRESSANTA saker skulle bli väldigt intressant. Men jag kan berätta 15 saker om mig själv.
1. Är nybliven sambo men den mest fantastiska människan som finns på denna jord.
2. Jag älskar det jag pluggar till, socionom.
3. Jag är beroende av godis.
4. Ibland när jag känner mig ledsen eller arg så tar jag en cigg :/  .. Och helst en pulverfylldpadda ;)
5. Har en tatuering som står för mina tre underbara systrar.
6. Vill gör en till inom en snar framtid. Vet VART jag vill ha den, men inte VAD!
7. Jag önskade att alla mina vänner och min familj kunde bo närmare Örebro, eller iaf komma och hälsa på mig oftare.
8. Jag är kittlig nästa överallt. Men mest under fötterna, den som rör mina fötter.. lovar, den lever inte länge till.
9. Jag är bra på att härma ljud, speciellt grodor.
10. Även fast jag inte är bra på det, så ÄLSKAR jag att dansa.. Tillsammans med mina brudar ute på krogen!
11. Jag tror på ödet.
12. Jag hatar falska människor. Jag tar hellre skit än en lögn rätt upp i ansiktet.
13. Jag saknar världens finaste ängel, mormor.
14. Jag längat så sjukt mycket tills jag ska få barn. (Lugn, inte än på en massa år) Men jag LÄNGTAR verkligen till den dagen.
15. Till sist, jag ÄLSKAR mina underbara vänner, min familj och Mats så obeskrivligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0