Dag 10

Dag 9 vart så kort och liten så kan lika gärna köra dag 10 direkt efter :)
Dag 10
Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg

Detta var inte alls så svårt.
När jag är ledsen så lyssnar jag väldigt ofta på Lars Winnerbäck (min andra kärlek), Melissa Horn och andra lugna och fina låtar.
När jag är uttråkad lyssnar jag på en massa gamla goingar. Låtar man får en massa minnen till så man kan höja rösten och sjunga det vackraste (fulaste) man kan. Älskar att sjunga till gamla låtar som man kan utantill. :)
När jag är arg lyssnar jag nog inte på musik. Tror nog att jag ofta är ledsen och arg samtidigt, så då blir det ju den lugna, fina och sorliga musik igen :)
När jag är glad lyssnar jag på riktiga partylåtar. Även här kan det vara riktiga goingar från förr som man sjunger och dansar till med tjejerna där hemma i Dalarna :) Men även låtar som S&M med Rihanna som jag bara älskar just nu.. Men är jag glad, då är det dans och partymusik som gäller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0