Dag 6!

Dag 6
Favorit-superhjälte och varför

Vem min hjälte är kommer nog inte komma som någon överraskning för er.
Min otroligt vackra mamma.
Det finns ingen människa i mitt liv som ställt upp på mig och alltid funnits där för mig på det sättet som min fina mamma har gjort.
Hur ledsen jag än är så kan mamma få mig att må bra.
Hon får mig alltid att skratta, även fast jag är riktigt förbannad (till och med om jag är arg på henne), får mig att skratta.
Hon har under min uppväxt och ger mig fortfarande sån otrolig trygghet.
Du lärt mig att man alltid ska se allt från den ljusa sidan, vilket jag är tacksam för.
Du har lärt mig att man alltid ska behandla andra människor så som man själv vill bli behandlad, vilket jag är tacksam för.
Jag kan säga att jag är väldigt lik min mamma på sättet, vilket jag säger med stolthet. För det finns inget hellre jag vill här i livet än att bli en lika perfekt mamma som DU.
Tack mamma för att du lärt mig vad kärlek är!


Jag älskar dig mamma, det finns ingenting jag inte skulle göra för dig. Du är den bästa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hjälte , är väl lite att ta i eller hur gummman?

Men jag tackar för det fint skrivna om mej.

Du kommmer nog att bli som din mammma när du blir äldre. Fast dubbelt så perfekt som jag och gladare och smartare... äh... kanske inte smartare förresten. Puss o kram! Älskar dej såååå mycket!

2011-02-17 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0