Dag 8!

Dag 8
Kortsiktigt mål för denna månad och varför

Mitt mål denna månad (mars, är ju snart det) är att jag ska göra allting så himla ordentligt och bra tills jag flyttar. Jag ska inte bara slänga ner allt i kartonger och sen kasta lite saker som jag inte vill ha när jag redan flytta.
Utan jag ska slänga det som inte behövs längre. Och det som jag ska ha kvar ska jag lägga ner snyggt i en kartong och på varje kartong ska jag skriva till vilket rum kartongen ska till. Det blir lättare för pappa och M och dom som ska bära ;)
Vi ska flytta den 12 mars. Och eftersom att jag ska vara så ordentlig och duktig så hade jag faktiskt tänkt å börja redan nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0