FLYTT

Idag är jag superduper glad.
Vi var och skrev på kontraktet för den nya lägenheten idag. Min och Ms tvåa i stan, vår alldeles egna lägenhet... Där vi ska få tapetsera och göra riktigt fint tillsammans. :) Vårt HEM!
Den 26 februari, NÄSTA LÖRDAG. Då får vi flytta in i den nya :) Känner mig stressad faktiskt. Ska slänga all skit som inte behövs längre.. sen ska jag vara jätte duktig och noga när jag packar ner allt i kartongerna för då är det både mycket lättare och roligare att packa upp det sen.
Annars så har jag varit riktigt duktig och lämnat in en massa cv på stan.. en del är så jäkla tråkiga och lämnar mitt cv tillsammans med 103 andra i en jävla låda.. vissa låter positiva, men det känns så jävla meningslöst.. Jag menar, hur många cv får inte dom liksom?  Aja, håll tummarna för nått jobb.
Nu ska jag titta på tre kronor och vila för jag är så himla himla trött. kommer säkert somna.
Sen ska jag fixa det sista på tentan. Skönt när den är helt klar.
Hungrig är jag också, men som vanligt har jag och M inge mat hemme och måste handla innan.. bläää.

Kommentarer
Postat av: :)

hej, ser att du lämnat runt cv:n. jätteduktigt! skulle också behöva göra det, men är så jäääävla feg, haha! har du nå tips för att det skall kännas lättare? hur gör du? tacksam om jag kunde få ett svar! :)

2011-02-16 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0