MÅSTE HEM

Har räknat ut att om man inte räknar med de ca 6 timmarna jag fick tillsammans med mamma och systrarna, de 45 minuterna jag fick tillsammans med pappa och Izze sista jag var hemma på knappt ett dygn för fem veckor sedan, så har jag inte sett min underbara familj på 9 veckor.
9 JÄVLA VECKOR. Kan ni förstå????
Jag saknar min mamma. Jag saknar min pappa. Jag saknar Hanna. Jag saknar Hilma. Jag saknar Lovisa. Jag saknar Izze.
Jag ska ger er alla världens största kram när jag ser!
Jag sakar ALLA mina tjejer. Tjejerna som alltid får mig att skratta och må bra. Tjejerna som känner mig på ett sätt som ingen annan. Jävlar vad hårt jag ska krama er!!!!
Just nu känns det verkligen att jag måste hem, det känns i hela kroppen. Fast jag är världens lyckligaste människa så känner jag att det gör ont i mig på nått sätt. Något ledsamt. Jag MÅSTE HEM för att få den kärleken som bara min familj och mina tjejer kan ge mig.
Och vet ni hur jag tänker när jag känner mig ledsen över att jag saknar er??? Att jag är riktigt jävla glad över att jag har några där hemma i Ludvika att längta efter. Att jag har den bästa famlijen och de bästa vännerna att komma hem till! Ni är guld värda! <3

Kommentarer
Postat av: Tuss

Vet precis hur du känner !! <3

2011-02-23 @ 13:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0