Mer död än levande

Tjabba tjena!
Har haft mina två första arbetsdagar på BaraVara!  Det är ett riktigt fint kafé, gillar själva lokalen mer och mer. Och personalen är helt underbar. Det är iaf första gången jag har riktigt bra chef som man säger om man gör något bra, vilket jag inte är van med från andra arbeten. Men all personal är hur gulliga och trevliga som helst, hjälper verkligen till om det är nått jag undrar över osv.

MEN, fy fan vad det är jobbigt, fysiskt. Just nu när jag inte kan någonting och ska lära mig allt från grunden så är det typ bara disken jag har ansvar för. Och jag skojar inte när jag säger att det är det jobbigaste jobbet jag haft, fysiskt. Jag springer upp och ner i en trapp hela tiden och bär tunga brickor och backar med massa tallrikar och glas osv. FY FAN. Har träningsvärk idag. Men efter några gånger så har jag blivit härdad säger dom andra ;)
Just nu har jag bara så ont i ryggen, ryggen och knäna .. men som sagt. det blir bättre.
Imon ska jag äntligen få åka hem till Ludvika. Det ska bli så kul så att jag till och med är lite pirrig i magen, bara för att jag ska få pussa och krama på så helt fantastiska människor som jag saknar så mycket <
Nu ska jag packa, gå ut med Alvin och sen sova så att det blir fredag :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen Hem! Lääääängtar!

2011-02-25 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0