Min helg!

Min helg har varit riktigt bra. Har haft en massa trevliga människor runt omkring mig hela tiden.
På fredagen åkte jag faktiskt till grankotten. När jag kom in i Nadias lägenhet vart det nästan som att jag ville gråta. (vadå känslig?) Lukten i hennes lägenhet är speciell, det luktar hennes kroppsspray och när jag kände den och såg bänkarna vi alltid satt på och drack te sent på kvällarna och bara pratade.. Fast det var jobbigt när jag "bodde" där så var det faktiskt riktigt mysigt också :)
Lördagen började med lite plugg (duktiga jag) och var jag ännu duktigare och gick och tränade.. JOBBIGT som fan. På kvällen hade jag det superduper trevligt med Emelie. Inte så ofta jag träffar henne men de gånger vi umgås har vi riktigt roligt tillsammans. Vi börjde dricka nått glas vin här hemma hos mig, och sen drog vi till två kompisar till Emelie, där var det 4 trevliga tjejer och 3 otrevliga killar. Och ni som känner mig kan förstå att jag stod för diskussonerna när dom började gnälla om att tjejer inte ALLTID går i pumps. Dom tyckte att det var såå osexigt med platta skor på tjejer och att alla tjejer som ville va snygga skulle alltid gå i pumps.. FY FAN vad hetsig jag blev då. Det var 3 jävla kostym nissar, fula jävla tråkiga gråa byxor med vit skjorta och en passande kavaj till. Så jag var bara ärlig och sa det som alla tjejer i rummet tänkte.
- Jaha, men jag kan ju i så fall tala om att killar med kostym är det FULASTE jag vet, det är så osexigt och ni ser ut som gamla gubbar. Tycker inte ni det tjejer??
Alla tjejerna - Mm, jo...
Snacka om att det blev stel stämning där på slutet, som tur var blev vi räddade av att taxin kom ;) haha
På strömpis hade vi det iaf riktigt roligt igen  :)
Och idag är det söndag, vad har man gjort då?? INGENTING. Gått ut med Alvin, ätit... setat framför tv och glott. Men så är det väl när man är lite halvbakis och sliten... Ska gå och titta på ett avsnitt eller två av tre kronor.. sen ska jag faktiskt vara duktig (jag har inget val) att plugga igen.
Sen är det sööndaagsmyysss!! Fast Mats ska iväg till grabbarna och kika på fotboll. betyder det att det blir solsidan och wallander helt själv?? :/ Aja, kan va skönt det med ibland.. eller nej.. eller..vi får se när han kommer hem :)
Byyeee

Kommentarer
Postat av: Gylling

Hahaha GO TÖRRA! det där hade jag velat hört!!

2011-02-06 @ 16:31:53
Postat av: Lovisa

Jag med! ;)

2011-02-07 @ 14:55:16
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0