Min hund är hemma. MEN

Min fina lilla hund är hemma hos oss igen. Det är helt underbart att ha honom bredvid sig i soffan igen eller höra hans (irriterande) klor mot golvet igen :)

I förrgår när vi åkte in med honom så sa de att han hade inflammation i urinledaren. Sen igår sa de att han hade förhundskatarr. Och både idag och igår när han var där så gjorde de en massa olika tester. Och det är ju som vanligt att de flesta värdena och så visar ju bra. Inge fel på njurar osv.
Men de hittade idag också att han hade fått inflammation i tunntarmen. Och trodde helt plötsligt att alla andra inflammationer kunde komma från tunntarmen. Men det enda dom ger oss nu när vi åker hem idag är en annan mat. En mat som vi redan har gett honom i en månad men inte blivit bättre av.
Ingen medicin, ingenting. Utan annan mat som de tror att han ska bli bättre av.
Jag känner mig väldigt skeptisk, när det inte har hjälp mot alla de andra inflammationer både med medicin och annan kost så har det inte blivit bättre. Men nu tyckte de tydligen att det bara skulle bli bra att ge honom annan kost. Jag känner mig både lättad över att få hem honom men samtidigt så himla irriterad för det känns som att vi fortfarande står och trampar på ruta ett.

Men jag försöker njuta av att han min bäbis hos mig igen och tänkta positivt och ha hopper öppe :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0