Morgon kaffe

Shit så jäkla gott det är med kaffe på morgonen. Mm, älskar det.
Nu sitter jag som sagt här med mitt morgonkaffe och går igenom tentan för en sista gång.. Kommer nog aldrig känna mig helt nöjd med den, men men. Kan inte göra mer än det jag gjort. Mitt bästa!
Det är ändrade planer btw.. Det blir flytt den 12 mars istället. Dom vi ska byta med krånglade lite, så ja då fick det väl bli den 12.. Men men, går inte direkt nån nöd på mig, jag älskar ju denna lägenhet och tror jag kommer sakna den. Så istället för att tänka att jag ska gå och längta och vara ivrig så ska jag njuta av att bo på bottenvåningen och kunna ha Alvin löst på gården (vilket jag inte kan i den andra).
Lönehelgen ska jag åka hem till Ludvika :) Som jag längar!!!!!!!!!!!!!!! Har inte varit hemma sen jul.. Åå vad jag ska krama alla! <3
På söndagen den helgen när jag ska åka hem ska mina älskade trollungar följa med :) Dom ska sova här till tisdagen då mamma kommer och är här en heldag. Så jag ska få mysa med mina trollungar i massor. Kommer bli super mysigt och kul att ha dom här. Dom har aldrig varit här själv, en gång, över en dag. Så igår när jag ringde och berättade det för dom skrek dom Jaaaaa, av lycka!
Sötgrisarna.
Efter jag lämnat in tentan så SKA jag träna.
Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0