Plugg

Ja just nu är det inte mycket annat jag hinner med än att plugga! Självklart lite mys med mitt hjärta och vovvsing. Men idag när jag kom hem från föreläsningen och hade bestämt mig för att börja läsa mina artiklar direkt. Så fick jag PANIK.. Min lägenhet kändes så äcklig så jag ville bara gråta. Det kliade i hela min kropp. Det var fan kläder överallt och man fick tusen smulor under fötterna vart fan man än gick. ÅÅÅÅÅÅÅÅ.. Men istället för att gnälla så var det bara att ta tag i det.. Klippte klorna på Alvin, gick en bajsprommis, dammsög och plockade bort mina kläder (mats får ta bort sina själv, vet inte vad som är tvätt eller inte).  Seeen kunde jag sätta mig lugnt och fint och plugga :)
Just nu har jag två artiklar på engelska som ska läsas en kvalitativ och en kvatitativ (tur att det finns google translate).. Till dom ska det svaras på frågor. De ska vara "klara" till imon.
För på onsdag får jag en hemtenta. Så då blir det att sitta med den lite till och från i en vecka. Fast denna tenta känns som att den kommer bli skit svårt så den får jag väl sitta med 24-7. :/
Men annars så har jag faktiskt tänkt på hur mycket jag älskar livet som student. Det är så otroligt skönt och sån jäkla frihet. Jag är inte tvungen att vara borta 7-16 varje mån-fre... Jag har så otroligt mycket frihet mot vad man har när man arbetar. Och visst så måste man verkligen se till att ta sitt ansvar för plugget, vilket jag tycker att jag gör.
Nu har Mats stuckit på träning och jag sitter här och pluggar, fick inte bli någon träning för mig eftersom jag hade så mycket att plugga.
Ska nog gå in och ta mig en låååååång dusch och sen ska jag kanske måla på nån färg på naglarna. Konstigt nog så får jag vårkänslor fast det är kolsvart ute just nu och regnar. Men känner mig så glad för på facebook ser jag att det snöar hemma, men här regnar det.. vilket betyder att snön snart är helt borta :)
Byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0