Såå sugen!

Asså ända sen jag gjorde min första tatuering, för tre år sedan.. Så har jag velat haft en till. Jag vet som sagt VART jag vill ha den, men inte VAD.. eller jag vet att det ska vara en text, men jag vet inte vad det ska stå..
Sen vet jag inte om jag vill ha texten på svenska, vilket jag tycker vore coolt, eller engelska då allt blir mycket finare.
Något sånt vill jag ha :) Riktigt snyggt, Älskar texten på den i mitten, asså textstilen. Så himla fin :)  Jag tycker verkligen att det är så viktigt att jag verkligen älskar och står för det som ska stå på armen. Så därför kan jag inte bestämma mig för nått, har liksom inte hittat nått som jag kännt 100% att det är bra.. men det kommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0