Tacomys

Känner mig lite dålilg, uppfyllde endast ett av mina tre mål som fanns på det tidigare inlägget. Jag gick en timme och 15 minuter med Alvin i det soliga vädret. Tror han tyckte att det var lika skönt som jag och komma ut riktigt länge och röra på sig :)
Någon tentauppgift orkade jag verkligen inte göra. Noll motivation. HATAR termin tre. vetenskap och statistik. VEM FAN BRYR SIG??
Men har bara 3 uppgifter kvar och har tre och en halv dag på mig så om jag sätter mig ett tag imon och sen måndag och tisdag så hinner jag lätt.
Jag funkar så, arbetar bäst under stress ;)
Min kväll tillbringade jag tillsammans med M, Gylling och Eas. Jag och M bjöd dom på tacos. Såå gott. Och det bästa av allt är att det blev kvar till lunch imon ;) GÖTT
Jag och M har nyss tittat på Love and other drugs. Den var ganska så bra. Inte en 10... men jag grät som vanligt på slutet. ÄLSKAR lyckliga slut när det handlar om kärlek. Tycker det är så fint!
Nu sitter jag här vid datorn och har läst alla mina bloggar som ska läsas minst en gång om dagen. (Nörd?) M sitter och målar, så himla duktig....
Nej fy tusan, nu är jag faktsikt trött. Älskar att vara riktigt trött för då är det så sjukt jäkla skönt att lägga sig :)
Goo natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0