Trevlig lördag!

Igår sov jag och M till 12, det är så jäkla skönt. Jag älskar att få sova hur länge jag vill, inga klockor och inga måsten.

På dagen var det storstädning som gällde, inte alls lika kul och skönt med det behövdes verkligen. Och det är ju så himla skönt när det är klart. Nu kan man vara här inne utan att det kliar i kroppen :)
Senare mot kvällen åkte vi till Eas och Issa. Grabbarna skulle dricka whisky och spela fifa så jag och Gylling drog till Victoria och Bella. Det var riktigt trevligt. Dom är så himla mysiga och trevliga så det vart några timmars tjål :)
Dom berättade att även om dom inte skulle få nått sommarjobb här så skulle dom plugga sommarkurs, vilket betyder att hur det än blir så blir dessa två brudar kvar i Örebro över sommaren. shit vad glad jag blev då. är lite orolig över att gylling kommer åka hem (vilket jag hoppas hon inte gör). Men det vart som en trygghet att veta att hur det är blir så blir iaf dom kvar i Öret.
Men som sagt, vill inget hellre än att Isspiss också ska vara det <3
Har inget mer vettigt att berätta idag. Det har varit en lugn och skönt helg. Är även ledig imon så för mig slutar inte helgen förrän på tisdag :)
Ikväll är det solsidan också, så jäkla bra!
Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0