Trråååk fredag!

Idag är det en riktigt tråkig och värdelös fredag. Men innerst inne vet jag inte ens om jag orkar göra nått.. :/
Jag känner uttråkad och det kliar i kroppen för att jag vill göra någonting. Men sen när jag tänker efters så orkar jag inte ens sminka mig, eller ens gå ut med Alvin. Orkar helt enkelt inte lyfta min feta röv ur soffan.
Så hur fan ska jag har det nu då??
Hmm, det beror på Issa. ;)
Mats är ute och tar nån öl med grabbarna, vilket jag är jätte glad över. Det är bra att han får slippa mig nån timme ibland och bara vara med grabbsen och dricka äcklig öl :) Det är han värd efter att stå ut med mig hela veckorna, fast jag tror inte jag är så jobbig :) Tror han tycker jag är ganska så väldigt söt faktiskt!
Men som sagt. Om Issa vill att hon och jag ska gå ut själva och ta oss ett eller två glas någonstans, så blir det så. Då har jag inget val, då måste jag lyfta på den feta röven. Men får ut nått trevligt av det.
Annars så tar jag tag i nån uppgift på tentan, och kör en lugn och mysig kväll med min lilla pälsiga bäbis.
Ha en bra fredagskväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0