Underbara lördag!

Lördagen började som så många andra mornar,  MYYYSS! Jag älskar morgonmys.
Idag ska jag gå en lång och härligt promenad med Alvin, tycker synd om honom om han inte får komma ut i detta värder och njuta. Han är helt överlycklig över att snön har kommit tillbaka. :)
Så mitt första mål denna dag är att jag och Alvin (helst Mats om han vill med) ska gå ut på en lång och solig prommis.
Mitt andra mål denna dag är att jag ska göra MINST en uppgift på hemtentan.
Och mitt tredje och sista mål denna lördag är att jag ska borsta Alvin riktigt noga. Nu ska alla tovor bort. FY FAN, kommer ta timmar.
Vad kvällen bjuder på har jag ingen aning om, vet inte riktigt om jag känner för att ta det riktigt lugnt eller för en repriskväll från förra lördagen, en riktig tjejkväll med vin och snus ;) haha.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0