Fixar och donar :)

I fredags var det fest hemma hos Calle, med gamla goa vänner. Det var riktigt riktigt trevligt. Det bästa på länge faktiskt. Så kul att vara tillsammans både med sina gamla tjejkompisar och killkompisar igen :)
Blev dock lite fööör full, så lördagen spenderades på toaletten. KUL? nooo. 

På kvällen kunde jag käka lite mackor och duscha hemma hos pappsen innan Gylling kom och hämtade mig för att vi skulle ta bilen hem till Öret igen. 
Åkte hem till Rohina som fylllde år där det var lite partyglada brudar. Trevligt trevligt. Men eftersom jag var så jävla bakis så vart det cesarsallad och ramlösa för mig på festen istället för sprit.. men det var som sagt trevligt iaf..

Runt halv ett kom en riktigt full, go och glad älskling... Riktigt rund under fötterna skulle jag vilja påstå, men oj så söt han var ;) haha..

På söndagen åkte jag och Gylling till IKEA för att köpa lite grej till lägenheten. Jag och Mats var där idag och köpte det som var slut igår så på två dagar har vi fått det mycket finare. Bla. gardiner i alla rum :), en "låg" men bred bokhylla, natugsbord (stavas?), lite blommor, ramar som ska upp huller och buller på väggen. Och som jag har sagt, det kommer bilder.. men jag känner att det fattas och är halvklart hela tiden.. men jag kan nog nästa lova er att det kommer bilder imon eller i övermorgon ;)

Storasyster och hennes Jesper var här igår också, jätte mysigt. Kul att dom fick se hur man bodde, speciellt Jeppe som aldrig varit till mig i Öret.. Så det var kul... fick handdukar som inflyttningspresent också :) TACK!!

Nu ska jag slappna av i soffan för första gången sen 8 denna dag... fy tusan vad gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0