Hemma i Dalarna!

Hemma hos mammsen, igen.. eller det känns faktiskt som att det var nyss jag var här.. men det är ändå en månad sen.
Skönt är det iaf, att vara hemma och bli lite ompysslad av mammsen igen. :) Världens bästa!

Fikade med Ricky en sväng idag, det var trevligt att prata och träffa honom.
Träffade även Lollo & Jeppe en snabbis, myspys.. saknar dom så mycket när jag är utan dom. Puss på er. Dom kommer nog till Örebro på söndag, det blir super skoj om dom gör det :)

Imon ska jag först gå ut och gå på morgonen (har bara tränat två gånger denna vecka, mitt löfte säger tre, så en gång kvar så det får bli imon, måste).
Sen blir det en dag men lite mys och kanske lite bus med systrarna. Mamma ska klippa Alvin.
Vid fem ska jag in till stan för att käka middag hemma hos farfar och Kerstin tillsammans med pappa och Izze. också super mysigt att träffa dom. :) Var längesen jag såg farfar och Kerstin så det ska bli lite extra trevligt. 

SEN ÄNTLIGEN ska jag få träffa mina tjejer på kvällen, killar också för den delen. Det blir fest hos Calleponk och det ska blir skiiiit kul, är riktigt taggad. Det är helt otroligt vad en kväll tillsammans med mina gamla, goa och underbaraste vänner kan göra en glad :)
Måste erkänna att det ska bli mest kul att träffa min bästaste Tess. Ska krama henne i hundra år och pussa henne massor.. <3 

Kommentarer
Postat av: terese

Ja fy faaaasiken vad jag ska pussa dig!! Längtar som en tok

2011-03-25 @ 01:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0