Kartonger, snor & artikel

Jusst nu är det mycket i mitt liv. Och det är typ bara en sak som är kul, flytten.. och även fast det är kul så är det så jäkla mycket jobb med den. Och det jobbet är tråkiga saker, saker som tar tid, den tiden som jag inte har. 
Men inatt är det näst sista natten som vi sover i denna lägenhet, det är både skönt, kul och sorligt. 

Kul och skönt eftersom att vi båda vill flytta, då vi kommer närmare våra guldkorn Gylling och Eas.. och stan.. KROGEN, nej jag skoja. Men närmare nästan alla, förutom Nadia :( som jag kommer längre ifrån. Men vi är ändå så dåliga på att ses så bussen duger åt oss ;) 
Det ska även blir extra kul då det verkligen blir bara min och M:s lägenhet. Denna flyttade ju jag in i tillsammans med Sandra, och sedan flytta Mats in till mig. Men den nya blir liksom VÅR, kanske låter töntigt men går inte riktigt att förklara. Nu blir det ett hem som är nytt för oss båda, där vi kan bygga upp vårt liksom :) Ett riktigt Torste-Haag-Hem.. haha

Det är lite sorligt eftersom jag trivs så sjukt bra här, och den är så bra för Alvin. Plus att det skulle nog vara riktigt skönt att bo med denna balkong och gård på sommaren.. Jag tycker verkligen om detta ställe, så ja lite sorligt kommer det allt bli :P

Jag har fortfarande feber, 8 dagen??? Som tur är så är det typ runt 37,8 och sånt bara vilket gör att jag kan leva ganska halvnormalt och inte behöver ligga som en död fisk i soffan hela dagarna. Men kroppen orkar ju inte lika mycket som jag vill, därför har jag lovat M (som är trött på mitt gnäll om att jag är sjuk ;) att om jag har feber imon så ska jag ringa och boka tid vid vårdcentralen. 

Det är en jäkla plugg just nu också. En B-uppsats som ska vara inne om typ en vecka, kommer bli klar i tid men det är mycket jobb med den. Och det är ju inte direkt världens roligaste grej att skriva en B-uppsata heller så,, men men. det måste göras för att högskolepoängen ska kunna rulla in som dom ska ;)

Nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan till kl 9 imon. 
God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0