Kvartersgård

Japp, det är vad det har varit på Slottsgatan för en natt och det var riktigt riktigt trevligt :)
Peppe, Sandra och Johan har sovit här inatt.... så mysigt och få hit lite ludvikafolk ibland... vi spelade typ mest kort på kvällen, beställde pizza, skojigt var det iaf..
På dagen traskade jag, Sandra och Issa lite på stan.. köpte lite smink, vilket jag var tvungen att göra. det var slut så jag fick välja mellan att gå runt och se ut som ett fult monster eller vara fattig... så jag valde fattig.. 

Jag är förresten frisk. Hade nästan 39 graders feber i tisdags och bara låg i sängen och orkade ingenting. Hade ont i hela kroppen och bara frös. Fick inte i mig nå mat, det enda min kropp ville ha va socker, så godis fick jag leva på ;)
Men på onsdagen så var feber borta. Konstigt men väldigt skönt. Dock så har jag fått tillbaka den där jäkla förkylningen igen, snoret bara rinner och rinner och hostan slemmar och piper i hela bröstet.. så det var den träningen det.. Det var ju kul att jag fick komma igång i två veckor iaf. men nu får man hålla sig lugn ett tag igen.. FYFAN!

Har nyss städat lite för vårt kära ludvikafolk har nyss åkt. Och nu ska jag slå mig ner och plugga i några timmar. Kul? nej inte ett dugg... men det måste göras, så det är bara att slå sig ner och skriva skiten..

Bilder kommer inte idag heller. men jag lovar er (kanske) imon ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är aldrig ful Chilldie ! <3



Ja , det är superjobbigt nu verkligen ! Har svårt att tro att jag kommer sakna magen , men man vet väl aldrig ;)



PUSS !

2011-04-01 @ 12:58:01
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0