Nu börjar det!

Hojhoj, Torsten här!!

Shit vad jag har hunnit med en massa idag.. 
Gick upp 8:00 för att jag skulle hinna röra lite på mig innan skolan. Det blev en halvtimme på crosstrainen, så det blev undefär som att jag skulle springa 5,5 km. Kände mig nöjd :)

Hem och duscha och äta frukost. 

Till skolan för att träffa Carolin och kika lite på artikeln som vi skickade till vår lärare för att få lite kritik..

Hem för att äta lunch. 

Iväg för att köpa (fast det är vår fastighetsägare som betalar dom) tapeter. Dom var hos oss när jag var i skolan och besiktade lägenheten och han sa till M att vi fick tapeter till alla rum.. Så det vi vart ju ivriga, tillsammans med Gylling så åkte vi direkt för att köpa.. 
Det blir en massa vitt om jag säger så, känner mig lite lite orolig att det kan bli för mycket vitt och för ljust men i tex. tvrummet och köket har vi ju svart möbler. 

Men till hallen blir det en helvit tapet, utan mönster. 
I köket ska vi måla helt vitt, det är redan vitmålat men det ser lortigt ut så vi ska bara måla över..
Vardagsrummet blir också vitt fast med lite silveraktigt mönster, typ som medaljonger på. 
Och i sovrummet så blir det en fondvägg mot den väggen som vi ska ha  sängen. Det är en vit fast med svart blommor på, skit snygga blommor. Sen vitt resten av rummet :)

Som sagt mycket vitt, men jag gillar det, och i alla rum utom sovrummet har vi svarta möbler som bryter av. men i sovrummet där vi har fondväggen ska vi bara ha vita möbler :)

Nu kom älsklingen hem från träningen så nu blir det myyysss. Ska nog äta ostmacka och oboy. 

Kommentarer
Postat av: Mamma Bettan

Fint Mathilda och Mats!

Ni har bra smak: VITT, VITT, och VITT

Puss o kram!

2011-03-14 @ 21:32:46
Postat av: Lovisa

Jag tror att det kommer bli supertjusigt! Eventuellt kommer jag och Jesper och hälsar på snart för vi ska till EM och köpa hallmöbler. :)

PUSS!

2011-03-15 @ 20:38:11
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0