Nu lever jag nästan iaf :)

Ojojojojojojojojojojojojojojojojojojojoj OJ. Vad synd det har varit om mig. På riktigt asså. Har nog inte varit såhär sjuk på väldigt länge. Och jag hoppas det dröjer 500 år tills jag blir det igen.. 

Jag har nog haft alla fel man kan ha... typ. 
Jag har haft feber, ont i halsen, huvudet, öronen, bihålorna, dryg hosta och så sjukt jäkla mycket snor. Jag har helt allvarligt aldrig varit såhär snorig. På 5 dagar jag varit sjuk har jag haft slut på 2 pappersrullar. Helt sjukt!

Halsen har gett sig helt. Huvudet har gett sig.
Igår följde min kära och bästa vän Gylling med mig så jag fick köpa cortisonspray till bihålorna.. Så bihålorna är redan mycket bättre idag. Skönt. Har lock och ont i mina öron men de jag pratat med tror att det kan bero på bihålorna, så jag får hoppas att öronen vill ge med sig så fort bihålorna har gett sig. Snoret är kvar men inte alls lika mycket. Hostan är fortfarande kvar och febern vill fan inte ge sig. 

Men vet ni?
Jag har inte tid att vara sjuk. Om 10 dagar, eller nej vänta. Nu är det 9 dagar kvar tills jag ska lämna in en B-uppstas som det är mycket jobb kvar på. Om 4, nej. 3 dagar flyttar jag och M till ny lägenhet. Så det ska flyttpackas för fulla myggar, flyttstädas också för den delen. FYFAN vad drygt. Så för mig är det bara att kämpa på. Vila det får jag göra när jag är död....
Fast det är ju typ det jag har gjort i 5 dagar tänker ni nu?? ÖÖÖÖ nej jag har legat och haft nära döden upplevelse här i soffan. Shit vad synd det har varit, ÄR om mig... 

Jaja, nu ska jag ta med mig den snygga mannen jag bor ihop med och krypa nej i sängen för att sova. Ska vara i skolan imon klockan 10;15. Med feber, ont i öronen, bihålorna eller hosta.. det får fan kvitta. Skola är det som gäller imon!!!

GO NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0