Så fint :)

I helgen har det varit fullt hus här hemma.. Mats mamma och pappa kom i fredags runt fyra för att stanna över helgen och hjälpa oss med att tapetsera dessa vägar i lägenheten. 
Precis när dom kom så gick jag för att jobba till 20:30, när jag kom hem hade dom hämtat hem vår säng (JA, jag har äntligen fått min säng :) De hade även fått klart vår fina fondvägg i sovrummet, och det är så sjukt jävla snyggt. Speciellt till vår fina, vita säng.. Kommer blir riktigt snyggt när vi fått våra sängbord (ska köpa dom nästa vecka, då kommer det bilder :)

Jag jobbade även 12-19 på lördagen, det var ett helvete så idag har jag sagt upp mig. Det där jobbet är ingenting för mig, kalla mig bortskämd snorunge. Men jag grät när jag hade slutat. Kunde inte sova varken fredag eller lördag för att mina knän värkte så sjukt mycket av allt slit, min rygg är helt trasig och på lördag har man tydligen ingen rast. KUL... för 85 kr timmen, värt det?? ÖÖ nej. Fy tusan. Så nu skiter jag i det där, blir och må både psykiskt och fysiskt av det och det är inte värt det för de pengarna. Så byebye fiket. Ge mig ett nytt jobb. Vet att jag sa att jag inte ville jobba på ica, att jag ville testa nått nytt. NU VILL JAG JOBBA PÅ ICA. Jag kan ica. Jag vet hur jag ska göra och för en bortskämd lite unge som jag så passar det perfekt. Så nu är jag på jakt igen..

Lägenheten blev iaf helt klar på söndagen runt 19, och då hade Mats föräldrar inte gjort mycke annat än att jobba med det hela helgen. TACK så hemskt mycket, verkligen jätte snällt av er. Det vart sååå fint. Men som sagt, det kommer bilder efter att jag fått csn och kunnat shoppa lite gardiner åtminstonde (stavas). 

Imon ska jag fixa det sista i nån timme för delkurs ett denna termin och sen är jag ledig till på måndag för då börjar delkurs 2.. skönt. Tror delkurs två kommer bli riktigt kul och intressant. Men mycket att göra. 

M är sjuk :/ stackarn, men ändå är han jätte duktig och har pluggat hela dagen till tentan han har på onsdag. 

Och imon kommer Sandra och Johan hit, dom ska sova över. M och J ska plugga tillsammans till deras tenta så jag och Sandra ska bara mysa till 1000 och tjåla hur mycket som helst. Längtar så, det kommer bli såå mysigt <3

Nej nu blir det duschen. Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0