sjuk och tråkig

Först hade jag mamma och trollungarna här på besök, då hann jag inte blogga.. och nu är jag sjuk, då orkar jag inte blogga. 

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på trollungarna när dom var här och så, men det får bli när jag orkar föra över bilderna, om 3 dagar kanske. 

Nu hade jag bara lite tråkigt och då tänkte jag att jag iaf skulle orkar lägga ut bilder på dubblensänge, sängborden och spegeln som jag och M köpte i förrgår :) Vi har inte packat upp någonting, vi ska vänta tills vi flyttar så allt blir nytt och fint :)

Vår vackra säng :)



Sängborden som hör till :)

Och den otroligt fina spegeln, det var halva priset på den på jysk. Så vi var tvugna att köpa den ;)

Köpte även två "fejk" fårskinn. Vi ska ha ett varsitt på sidan av sängen... Nu längtar jag riktigt mycket tills vi flyttar, och tills de tapeterna är på plats. 

Annars så är det bra, förutom att jag har feber, ont i halsen, ont i huvudet och är snorig. Så det är synd om mig och jag får säga vad jag tycker.
HOJ


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det kommer att bli superfint syrran!!! Jag vill också ha vit säng! Puss och krya på dig min älskling!

2011-03-04 @ 10:01:00
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, vi har också likadan spegel & ska köpa lika säng & sängbord ;) kan sammanträffandet ha med studentekonomin att göra tro? ;) haha! /amanda

2011-03-05 @ 21:59:07
URL: http://fairytaleofmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0